Create your flash banner free online تذکرات لازم قبل از شروع کاردرسایتهای کلیکی
کسب درآمداینترنتی درقرن 21
( تصمیم بگیرید، پشتکار داشته باشید ، پول دریافت کنید )

 قبل از آموزش سایتهای کلیکی مواردی را متذکر میشوم :

1-آموزشهای ذکر شده درسایت مستلزم صرف وقت و هزینه وتجربیات زیادی است که من درمدت مدید و طولانی کسب نمودم ومجانی دراختیار هم وطنان عزیز جهت بالا بردن سرانه درآمد مردم بخصوص حوانان قرار میدهم اگر مایل به ادامه کار و کسب در آمد هستید خواهشمندم تمامی نکات ذکر شده ذیل را ریز به ریز مطالعه و به آن عمل نما ئید .

2- این کار را به عنوان شغل اصلی مد نظر قرارندهید..به این کار بعنوان شغل دوم در کنار کارهای دیگرنگاه کنید.

3- با عضو شدن درسایتهای کلیکی بصورت تفریح وتفنن نگاه نکنید زیرا وقت گرانبهای خود را تلف کرده وجای کسانی را که مستحق کاربا سایتهای کلیکی هستند وعلاقه مند به کسب درآمد اینترنتی، جای آنها را میگیرید چون بعضی از سایتها از نظرعضو گیری محدودیت دارند .

4-ثبت نام در سایتهای کلیکی مهم نیست  تبلیغات موجود درسایتها را دیدن مهم است چون ازاین طریق کسب در آمد خواهید کرد .

5- به هیج عنوان از یک کامپیوتردوباردریک سایت ثبت نام نکنیدد چون شمارهIP کامپیوتر شما درآن سایت ثبت شده وازثبت نان مجدد جلوگیری وبعضی مواقع باعث بسته شدن اکانت یا حساب کاربری شما خواهد گردید.

6- تبلیغات موجود درسایتها را یکی یکی ببینید .هر کلیک به صورت جداگانه بایستی انجام گیرد . هر تبلیغ مدت زمان خود را دارد بایستی صبر کرد تا مدت زمان تبلیغ به اتمام رسد سپس سراغ تبلیغ دیگررفت و کلیک کرد درغیراین صورت با پیام خطا مواجه خواهید شد.

7- در طی روز اگر وقت دارید به سایتهای ثبت نام کرده سر بزنید چون بعضی مواثع  تبلیغات مجدد که شما ندیده اید در سایت قرارمیدهند.

8- در چندین سایت معتبرثبت نام وعضو شوید کاردریک سایت شاید برای شما خسته کننده باشد اما کاربا چند سایت میتواند به شما امید و انرژی دهد چون در آمد بیشتری کسب خواهید کرد.

9- هر سایتی برای خودش قوانین خاصی دارد سعی کنید آن قوانین را رعایت فرمائید تا مبلغ فعالیت شما در آن سایت بلوکه نشده وبه دستتان برسد .

10- بعد از مدتی کلیک بر روی تبلیغات سایتها مقادیری مبلغ عاید شما خواهد شد ناامید و مایوس از مقدارکم آن نباشید روش اصلی کار و کسب اینترنتی از زیر مجموعه های شما خواهد بود که بعدا توضیحات مفصل در این خصوص ارائه خواهد شد .

11- در صورت امکان از برنامه firefox  به جای internet explorer  در کامپیوتراستفاده نمائید چون در برنامه firefox  میتوانید همزمان درجندین سایت به مشاهده تبلیغات وکلیک کردن بپردازید

12-هرموقع وقت کردید سری به این سایت بزنید جون مطالب جدید و بدرد بخوری درآینده درسایت قرارخواهد گرفت وهر مشگلی و یا سوالی در این خصوص دارید میتوانید با ایمیل من smwth1346siamack@yahoo.com در تماس باشید  پس همیشه به جمله زیر که رمز موفقیت شما ست توجه خواص داشته باشید :

        تصمیم بگیرید ، اراده وپشتکارداشته باشید ، پول دریافت نمائید

                                   موفق و موید باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:سایتهای کلیکی,,
ارسال توسط گروه نویسندگان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 208814
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آشنایی با تکثیرو پرورش زالوی طبی